Rejestr Umów

Aplikacja Rejestr Umów umożliwia zarejestrowanie dowolnej umowy w oparciu o zdefiniowane formularze (standardowy i dedykowany dla umów GSM). Do rejestrowanej umowy możliwe jest załączenie zeskanowanych dokumentów umów, aneksów i innych związanych z umową.

Prawo do rejestrowania umowy mają tylko użytkownicy z uprawnieniami Redaktora (tworzenie, edycja i usuwanie umów). Redaktor definiuje również osobę/grupę z uprawnieniami Czytelnika do rejestrowanej umowy (tylko przeglądanie umów oraz prawo do pracy z załącznikami).

Przeglądanie umów w aplikacji możliwe jest przy pomocy zdefiniowanych nawigatorów/widoków, które pozwalają wyświetlać je i sortować wg różnych kryteriów.

Aplikacja automatycznie generuje notyfikacje rozsyłając pocztę elektroniczną z właściwymi komunikatami do osób odpowiedzialnych za daną umowę (opiekun umowy), oraz zdefiniowanych (przełożony opiekuna, asystentka/asystent ) przez cały cykl życia umowy (od zarejestrowania po zamknięcie).

 

Wersję standardową można rozbudować o moduł skanujący dokumenty.