Akceptuję

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności

Service Desk

Aplikacja serwisowa ServiceDesk umożliwia zarządzanie działaniami przedsiębiorstwa ukierunkowanymi na usługi związane z serwisowaniem i utrzymaniem systemów informatycznych. Sprawdza się zarówno w działach IT jak i wszędzie tam gdzie wymagana jest bieżąca i szybka pomoc w zakresie zgłaszanych problemów.

Aplikacja umożliwia gromadzenie, analizowanie i udostępnianie wiedzy związanej z występującymi problemami dotyczącymi pracy serwisowanych systemów informatycznych wewnętrznych jak i zewnętrznych.

Aplikacja została tak zaprojektowana aby możliwe było rejestrowanie, klasyfikowanie (rodzaj, priorytet, kategoria), rozdzielanie (pracownik odpowiedzialny za realizację, kontrolę), realizowanie (metoda, zasoby) i analizowanie (raporty) zleceń na usługi serwisowe niezależnie od sposobu i miejsca zgłoszenia (telefon, faks, e-mail, SMS). Wbudowany mechanizm śledzenia poszczególnych etapów realizacji, sygnalizacja ścieżki krytycznej zlecenia pozwala na bieżąco oceniać stopień wykonania i zapobiegać wszelkim uchybieniom wynikającym z tego tytułu.

System informuje o zgłoszeniach, dla których przekroczony został termin realizacji, również o tych które zostały ocenione przez zgłaszających poniżej oczekiwań. Przygotowany kreator raportów pozwala zadać parametry dla interesujących nas statystyk a wynik przedstawić graficznie w formie wykresu i danych w aplikacji zewnętrznej (MS Excel, Visio).

System pozwala definiować kategorie (przypisywać specjalistów do kategorii, linii wsparcia), priorytety, SLA, importować zgłoszenia z linii wsparcia technicznego. Aplikacja zintegrowana jest z pocztą elektroniczną pozwalając przypisane zgłoszenia/zadania prezentować w prywatnym kalendarzu odpowiedzialnego. System może być zintegrowany z dedykowaną bazą wiedzy (Knowledge DataBase) czy zewnętrznymi systemami wsparcia technicznego.

Aplikacja pracuje w środowisku Lotus Notes/Domino a dla wydzielonej funkcjonalności dostęp do aplikacji możliwy jest poprzez przeglądarkę www.

Aplikacja dostępna jest w wersji językowej polskiej i angielskiej. Umożliwia obsługę wielu oddziałów, regionów lokalizacji zapewniając kontrole na realizacją i raportowanie dla lokalizacji jak i całej organizacji.