Akceptuję

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności

Rejestr osób

Opis sytuacji

Polskie przedsiębiorstwo, duża ilość osób odwiedzających budynek firmy (codziennie kilkaset wejść na teren, duża ilość wystawianych przepustek).

Potrzeby biznesowe

Podstawowy problem to zarządzanie wystawionymi przepustkami, wyszukanie informacji dotyczącej osób odwiedzających pracowników firmy (kilkaset osób).

Rozwiązanie i jego cechy

Przedsiębiorstwo wykorzystuje platformę IBM Lotus Notes Domino do codziennej pracy. W związku z tym wybraliśmy ten system do zaprojektowania systemu obsługi portierni:

  • interfejs dla Operatora systemu (wybrane widoki).
  • interfejs dla managerów systemu (modyfikowanie ustawień systemu, definiowanie dostępu, raporty).
  • wystawienia i wydruk przepustek, obsługa osób wychodzących z budynku.
  • szybkie wyszukiwanie informacji (kilkanaście przydatnych widoków).
  • pogląd na firmy "przychodzące", liczba wejść do budynku,
  • raporty nt. najczęściej spotykanych kłopotów z osobami wchodzącymi.