CRM
Aplikacja CRM to rozwiązanie klasy Customer Relationship Management ułatwiające zarządzanie szeroko pojętymi relacjami biznesowymi. Umożliwia dostęp do bieżących informacji o sytuacji w przedsiębiorstwie pozwalając na skrócenie do minimum procesów decyzyjnych na każdym szczeblu zarządzania. CRM umożliwia bieżące śledzenie i analizowanie wszelkich działań i procesów w przedsiębiorstwie a przez to wydajnie wpływa na efektywność i jakość relacji z klientami. Aplikacja porządkuje i systematyzuje wiedzę w przedsiębiorstwie, umożliwia szybki i kontrolowany (personalizowany) dostęp do niej, odpowiada za usprawnienie i zautomatyzowanie wielu podstawowych a zarazem najbardziej pracochłonnych procesów w organizacji.
Dzięki wydajnym i przejrzystym procesom obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie (workflow) mamy dostęp do dowolnej informacji, z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie.
Gromadzenie, personalizowanie i analizowanie wszelkich istotnych informacji związanych z działalnością przedsiębiorstwa, rejestrowanie i zarządzanie wszystkimi fazami procesu obsługi kontrahenta, zarządzanie przepływem dokumentów w przedsiębiorstwie z możliwością zdefiniowania ścieżki decyzyjnej, wielopoziomowy system kontroli dostępu do danych, wspomaganie zarządzania projektami wraz z kontrolą fazy ich realizacji.
CRM to system wielomodułowy, składający się z szeregu niezależnych aplikacji, konfigurowanych w zależności od potrzeb przedsiębiorstwa. Architektura aplikacji pozwala dostosować system bez względu na profil i strukturę organizacyjną (również organizacje wielooddziałowe). System poprzez gromadzenie i przetwarzanie danych pochodzących z różnych źródeł zapewnia pełną kontrolę nad informacją dotyczącą nie tylko własnego przedsiębiorstwa ale i jego otoczenia. CRM w pełnej wersji zapewnia pełne zarządzanie kontaktami z kontrahentami, planowanie, nadzorowanie i analizowanie pracy komórek organizacyjnych przedsiębiorstwa, dostęp do informacji niezbędnej w codziennej pracy przedsiębiorstwa.