Akceptuję

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności

Projekt B2B eAkceptacje

ZAPYTANIE OFERTOWE nr: EAK_ZA_01/2015

 

W związku z realizacją projektu „Wdrożenie i świadczenie usługi w modelu SaaS eAkceptacje, automatyzującej procesy biznesowe Partnerów”, dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, umowa o dofinansowanie nr UDA-POIG.08.02.00-14-111/14-00 zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na określony poniżej przedmiot zamówienia.

Celem projektu jest zwiększenie potencjału produktowo-rynkowego Wnioskodawcy.

  • W wyniku transferu technologii, Wnioskodawca zrealizuje projekt typu B2B, a pozyskane doświadczenia i inwestycje w majątek Wnioskodawcy pozwoli zaoferować nowe usługi kolejnym potencjalnym Partnerom.
  • Zwiększy się ilość współpracujących Partnerów.  Poprzez ciągłą współprace z Partnerami zostanie ulepszona jakość i zakresu usług w modelu SaaS.

W ramach Projektu Wnioskodawca nabędzie i wdroży oprogramowanie służące do świadczenia usług w modelu SaaS eAkceptacje oraz dedykowane oprogramowanie B2B, które pozwoli na automatyzację procesów zachodzących pomiędzy Wnioskodawcą oraz Partnerami, z którymi Wnioskodawca nawiąże współpracę w okresie realizowania Projektu B2B oraz w okresie trwałości rezultatów.

Wdrożenie usługi w modelu SaaS będzie polegało na obsłudze automatyzacji procesów akceptacyjnych i decyzyjnych w przedsiębiorstwach. Dostarczona usługa będzie narzędziem, które w sposób kompleksowy będzie realizowała zadania i funkcje w tych procesach.

Po wdrożeniu systemu Partnerzy Wnioskodawcy uzyskają dostęp do platformy pozwalającej na zintegrowanie własnych aplikacji z Systemem B2B.

W ramach projektu Wnioskodawca zautomatyzuje następujące procesy zachodzące pomiędzy Partnerami i Wnioskodawcą wynikające z użytkowania Systemu B2B, które bezpośrednio wpływają na współpracę z jego obecnymi i przyszłymi Partnerami:

  • Zarządzanie procesami zamówień klienta na usługi w modelu  SaaS;
  • Procesy administracji  poziomem usług;
  • Proces zarządzania usługami serwisowymi;
  • Proces fakturowania.

Użytkowanie przez Partnerów systemu w modelu SaaS eAkceptacje, wiąże się ze stałym dostępem do różnego rodzaju danych, narzędzi, instrukcji oraz pomocy. W związku z tym powstaje potrzeba utrzymywania stałego kontaktu posprzedażnego w zakresie rozwiązywania problemów technicznych, wymiany informacji na temat narzędzia, składnia i realizowania zleceń dotyczących zapotrzebowania na nowy element systemu, realizacji dodatkowych zleceń, dostarczaniu wiedzy użytkownikom. Odpowiedzią na takie zapotrzebowanie będzie zintegrowanie i uzupełnienie brakujących funkcjonalności systemu automatyzującego wymianę informacji i danych pomiędzy Wnioskodawcą a Partnerami biznesowymi.

W wyniku nawiązania współpracy z Partnerami Wnioskodawca zastosuje rozwiązania, które wykluczają obieg dokumentów w formie papierowej. Zastosowane rozwiązania technologiczne wykorzystujące aplikacje na urządzenia mobilne automatyzujące procesy akceptacji,  pozwalają na zmniejszenie pracochłonności w zakresie obsługi realizacji procesów pomiędzy Wnioskodawcą i Partnerami. Ma tu również znaczenie koordynacja, transparentność, duży stopień uporządkowania procesów zachodzących pomiędzy Partnerami i Wnioskodawcą.