Projekt B2B eAkceptacje
ZAPYTANIE OFERTOWE nr: EAK_ZA_01/2015
W związku z realizacją projektu „Wdrożenie i świadczenie usługi w modelu SaaS eAkceptacje, automatyzującej procesy biznesowe Partnerów”, dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, umowa o dofinansowanie nr UDA-POIG.08.02.00-14-111/14-00 zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na określony poniżej przedmiot zamówienia.
Celem projektu jest zwiększenie potencjału produktowo-rynkowego Wnioskodawcy.
- W wyniku transferu technologii, Wnioskodawca zrealizuje projekt typu B2B, a pozyskane doświadczenia i inwestycje w majątek Wnioskodawcy pozwoli zaoferować nowe usługi kolejnym potencjalnym Partnerom.
- Zwiększy się ilość współpracujących Partnerów. Poprzez ciągłą współprace z Partnerami zostanie ulepszona jakość i zakresu usług w modelu SaaS.
W ramach Projektu Wnioskodawca nabędzie i wdroży oprogramowanie służące do świadczenia usług w modelu SaaS eAkceptacje oraz dedykowane oprogramowanie B2B, które pozwoli na automatyzację procesów zachodzących pomiędzy Wnioskodawcą oraz Partnerami, z którymi Wnioskodawca nawiąże współpracę w okresie realizowania Projektu B2B oraz w okresie trwałości rezultatów.
Wdrożenie usługi w modelu SaaS będzie polegało na obsłudze automatyzacji procesów akceptacyjnych i decyzyjnych w przedsiębiorstwach. Dostarczona usługa będzie narzędziem, które w sposób kompleksowy będzie realizowała zadania i funkcje w tych procesach.
Po wdrożeniu systemu Partnerzy Wnioskodawcy uzyskają dostęp do platformy pozwalającej na zintegrowanie własnych aplikacji z Systemem B2B.
W ramach projektu Wnioskodawca zautomatyzuje następujące procesy zachodzące pomiędzy Partnerami i Wnioskodawcą wynikające z użytkowania Systemu B2B, które bezpośrednio wpływają na współpracę z jego obecnymi i przyszłymi Partnerami:
- Zarządzanie procesami zamówień klienta na usługi w modelu SaaS;
- Procesy administracji poziomem usług;
- Proces zarządzania usługami serwisowymi;
- Proces fakturowania.
Użytkowanie przez Partnerów systemu w modelu SaaS eAkceptacje, wiąże się ze stałym dostępem do różnego rodzaju danych, narzędzi, instrukcji oraz pomocy. W związku z tym powstaje potrzeba utrzymywania stałego kontaktu posprzedażnego w zakresie rozwiązywania problemów technicznych, wymiany informacji na temat narzędzia, składnia i realizowania zleceń dotyczących zapotrzebowania na nowy element systemu, realizacji dodatkowych zleceń, dostarczaniu wiedzy użytkownikom. Odpowiedzią na takie zapotrzebowanie będzie zintegrowanie i uzupełnienie brakujących funkcjonalności systemu automatyzującego wymianę informacji i danych pomiędzy Wnioskodawcą a Partnerami biznesowymi.
W wyniku nawiązania współpracy z Partnerami Wnioskodawca zastosuje rozwiązania, które wykluczają obieg dokumentów w formie papierowej. Zastosowane rozwiązania technologiczne wykorzystujące aplikacje na urządzenia mobilne automatyzujące procesy akceptacji, pozwalają na zmniejszenie pracochłonności w zakresie obsługi realizacji procesów pomiędzy Wnioskodawcą i Partnerami. Ma tu również znaczenie koordynacja, transparentność, duży stopień uporządkowania procesów zachodzących pomiędzy Partnerami i Wnioskodawcą.